  • Data: 2005-12-20 09:59:49
    Temat: Re: Jak sie wlasciwie nazywa moja firma
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mowilem o potocznej definicji "firmy"
    nie wiem jak wyglada to od strony prawa, bo prawnikiem nie jestem.

    Ale funkcjonuje definicja firma=przedsiebiorstwo i kogo by nie zapytac to
    tak rozumie pojecie "firmy".
    Nic wiec dziwnego, ze ludzie tu pytajacy takoz samo postrzegaja "firme" i
    jak widac, ze slownika, prawidlowo.

    Pozdrowka
    --
    KOMTUR