  • Data: 2005-12-21 17:48:16
    Temat: Re: Jak sie wlasciwie nazywa moja firma
    Od: Mario <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alec napisał(a):
    > Prowadze jednosobowa firme - czasami kogos zatrudnie na umowe zlecenie i
    > mam pytanie - jaka jest pelna nazwa mojej firmy - czy z imieniem i
    > nazwiskiem, czy bez ?
    > We wpisie do ewidencji mam FHU XY
    > A w regobie pisze FHU XY Imie i Nazwisko
    > Na fakturach wystawianych na firme i przez firme mam bez imienia i nazwiska.
    > Prosze o odpowiedz

    Nazwa twojej firmy (pod warunkiem że jest to DG prowadzona osobiście) to:

    FHU XY Imię i Nazwisko

    I jeśli tylko to możliwe to stosuj taką nazwę i wymagaj od kontrahentów
    aby KONIECZNIE w umowach które zawierasz zawierali własne imię i nazwisko.

    Rozmawiałem kiedyś z sędziną od spraw gospodarczych, która mówiła, że
    jak wdzi, że umowę podpisało coś takiego jak FHU XY to od razu ja ciarki
    przechodzą - i wyroki raczej są niekorzystne dla takiego FHU XY.