  • Data: 2005-12-19 22:59:46
    Temat: Re: Jak sie wlasciwie nazywa moja firma
    Od: maho <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Doceniam.
    > No to definicja słownikowa jest sprzeczna z definicją prawną :)
    > która we wszystkich tekstach pl.soc.prawo.* ma pierwszeństwo ;)
    > Trzeba przyznać iż potocznie tak się mówi - nie da się zaprzeczyć.
    > Ale to wbrew przepisom :]

    Nie wbrew przepisom, tylko ta definicja nie ma zastosowania w
    interpretacji przepisów, co nie znaczy że jej używanie te przepisy narusza.

    To że coś nie jest kosztem wg. jakiejś ustawy, nie oznacza że kosztem
    rzeczywiście nie jest. Po prostu, jest to koszt, ale nie traktuje się go
    jako koszt w kontaktach z US.

    Podobnie z KUP 50% w przypadku niektórych UoD. Wg. przepisów jest to
    koszt, mimo że tak naprawdę w 90% przypadków takiego kosztu nie ma.

    Więc IMHO można używać pewnych zwrotów w dyskusji (nawet na p.s.p.p)
    zgodnie z ich rzeczywistym znaczeniem, nawet jak ustawodawca ma inny na
    to pogląd (a z lektury grupy można odnieść wniosek że ma inny pogląd na
    niemal wszystko :> )

    > Sprzeciw :)
    [ciach wywód]

    prawie jestem przekonany ... :)