  • Data: 2009-11-01 09:52:14
    Temat: Re: Jak rozliczyć się z dotacji
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Paź, 23:55, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Y.... znaczy *gdzie* dodajesz?

    Miałem na myśli dowody umorzenia środków trwałych.

    >   A to "umorzenie" to gdzie?

    Wcześniej napisałeś:
    " Niemniej - z faktu, że ew. raty amortyzacji nie pójdą w KUP wcale
    nie wynika, że danego ST "nie wolno" ujmować w EST - jest tak,
    że niekiedy raty amortyzacji nie są kosztem (albo są tylko
    kosztem w części, jak przy samochodach osobowych) to rat
    się nie ujmuje i już."

    Myślałem, że jak są raty amortyzacji to należy sporządzić dowody
    umorzenia środków trwałych? Normalnie na podstawie tych dowodów
    umorzenia tworzy się chyba wpisy w KPiR? Ale napisałeś "ew. raty
    amortyzacji nie pójdą w KUP". Ja zrozumiałem to w ten sposób - jeżeli
    amortyzowany środek trwały nie pójdzie w KUP, to że znaczy, że owszem
    trzeba stworzyć co miesiąc dowody umorzenia środków trwałych, ale
    ponieważ środek trwały nie pójdzie w KUP, to nie należy na podstawie
    tych dowodów umorzenia dokonywać wpisów w KPiR?

    >   Po krótkim czasie "prowadzenia" poszedłem do doradcy z "papierami".

    Ja też tak zrobię. Ten doradca to po prostu księgowy?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Wyniki lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat