  • Data: 2009-11-06 13:41:56
    Temat: Re: Jak rozliczyć się z dotacji
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >   W tym zakresie mam mętlik, więc się nie wypowiadam.

    Pisząc to, opierałem się na tej interpretacji:
    "wydatki sfinansowane dotacją podlegają zaliczeniu do kosztów
    uzyskania
    przychodów z wyjątkiem odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych i
    wartości niematerialnych i prawnych w części sfinansowanej dotacją"
    http://www.vat.pl/dotacja_z_urzedu_pracy_dla_bezrobo
    tnego_a_podatki_komentarz_vat_interp_3948.php

    >   Mam pytanie.
    >   Czy PRZECZYTAŁEŚ PRZEPISY?
    >
    >   Nie, to nie jest śmieszne :)
    > (niezależnie od pytania/uwagi Tomka)

    Niestety jeszcze nie czytałem przepisów. Jedynie gdy tutaj na grupie,
    ktoś odeśle do jakiegoś przepisu, to wówczas się z nim zapoznaję.

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Wyniki lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat