  • Data: 2009-11-10 09:56:01
    Temat: Re: Jak rozliczyć się z dotacji
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 23:45, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Czyli skorzystasz z *kolejnej* pomocy publicznej, poddając
    > amortyzacji jednorazowej ST o WP >5000 zł, dobrze rozumiem?
    >   ;)

    Czy jeżeli ST ma WP>5000 to nie mogę skorzystać z amortyzacji
    jednorazowej?
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem art.22.k.7:
    "7. Podatnicy, w roku podatkowym, w którym rozpoczęli prowadzenie
    działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem ust. 11, oraz mali
    podatnicy, mogą dokonywać jednorazowo odpisów amortyzacyjnych od
    wartości początkowej środków trwałych zaliczonych do grupy 3-8
    Klasyfikacji, z wyłączeniem samochodów osobowych, w roku podatkowym, w
    którym środki te zostały wprowadzone do ewidencji środków trwałych
    oraz wartości niematerialnych i prawnych, do wysokości
    nieprzekraczającej w roku podatkowym równowartości kwoty 50.000 euro
    łącznej wartości tych odpisów amortyzacyjnych. "
    ale wynika chyba z niego, że nie ma żadnych zastrzeżeń że nie można
    poddać amortyzacji ST o WP powyżej 5000?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Wyniki lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat