  • Data: 2009-11-16 16:59:18
    Temat: Re: Jak rozliczyć się z dotacji
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 10:58, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Załóżmy, nie chce mi się sprawdzać :)

    >   No popatrz.
    >   Prezydenta (w mieście - samodzielnym powiecie) albo jakiegoś
    > innego burmistrza chcesz wygryźć???
    > (ewidencję DG prowadzi gmina :))

    Przepraszam, chodziło mi oczywiście o KPiR :) Pomyliłem nazwy pewnie
    ze zmęczenia i dość późnej pory kiedy pisałem ten post :)

    >   Jakoś nie mam przekonania do zrobienia *dwu* wpisów do EST.
    > IMVHO "typowa konstrukcja" EST jest taka, że wszystkich wyliczeń
    > da się dokonać jednym wpisem, i tak powinno być; po prawdzie
    > przepis nie nakazuje żadnej szczególnej formy prowadzenia
    > EST (oprócz wymienienia pozycji które muszą być ujęte),
    > ale biorąc pod uwagę "jednolitość amortyzacji" w danym
    > roku nie ma sensu rozbijanie danych na "dwie pozycje".
    >   Wpis jest JEDEN na cały rok. Co najwyżej niektóre pozycje
    > (rubryki) pozostają puste.

    Ale w EŚT w tabelce są takie pola "Kwota odpisu za rok... i
    narastająco". Wartość tych pól w każdym miesiącu będzie chyba się
    zwiększać (właśnie z powodu odpisów amortyzacyjnych) ? Więc myślałem,
    że tą tabelkę trzeba co miesiąc uaktualniać - drukować i uzupełniać na
    nowo, jako że właśnie te pola się zmieniają. Wpis do EŚT w każdym
    miesiącu za poszczególny Środek Trwały będzie oczywiście tylko JEDEN,
    ale co miesiąc trzeba tą EŚT chyba uaktualniać? Czy tak to należy
    rozumieć?

    > BTW: masz powód, żeby nie "podnieść współczynnika"?
    >   Bo ja bym się nie zastanawiał na daniem x2, chyba że "nie potrzebujesz
    > kosztów".

    Oczywiście nie mam takiego powodu, więc może być x2, bo to nawet dla
    mnie lepiej :)

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Wyniki lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świa