  • Data: 2009-11-06 13:34:49
    Temat: Re: Jak rozliczyć się z dotacji
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 10:44, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Mi wychodzi że masz rację

    Jest jeszcze jedna kwestia. Np. dostałem na zestaw komputerowy 3800zł,
    ale okazał on się trochę droższy + doszły koszty transportu.
    Powiedzmy, że koszt zestawu wyniósł razem 4000zł, a więc 200zł
    dopłaciłem ze swoich. Czy tą "nadwyżkę" można po prostu doliczyć do
    tych 3800, czy trzeba jakoś inaczej to "zaksięgować"?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Wyniki lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat