  • Data: 2007-03-12 11:56:12
    Temat: Re: Jak przenieść telefon pre-paid na firmę (DG)
    Od: Pawel <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nex@pl napisał(a):

    > A i z tego co się orientuje to chyba musisz wziąść starter na fakturę :|
    Po co mi była wtedy faktura, jak nie prowadziłem DG? Na prywatny
    monitor komputerowy, który wciągnąłem na EŚT, faktury nie miałem.

    Na pewno można każdy sprzęt przenieść na firme, nawet bez faktury, tylko
    w jaki sposób ten cholerny telefon? I nie chodzi tu o aparat tylko o
    aktywację, jesli można tak powiedzieć.

    --
    Paweł