  • Data: 2007-03-12 21:56:05
    Temat: Re: Jak przenieść telefon pre-paid na firmę (DG)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Mar 2007, Samotnik wrote:

    > Mam wątpliwości, czy trzeba ją w ogóle "przenosić". W jakim właściwie celu?
    > I co tak naprawdę chcesz przenieść? "Aktywację"? Co to jest? Jak już, to
    > możesz wprowadzić w firmę kartę SIM w sensie kawałka plastiku z chipem,
    > tylko co to zmienia w kwestii tych faktur za doładowania?

    IMO mamy tu taki sam przypadek, jak przy zakupie "na cele DG" np. tuszu
    lub tonera do drukatki, która *nie jest* wprowadzona do EST/EW, lecz
    jest w celach DG wykorzystywana.
    Tyle, że do drukarki kupujemy materiał, a do telefonu - usługę.
    Na mój gust nie ma przeciwwskazań - jak się kupi usługę (doładowanie)
    na f-rę VAT to powinno być OK.
    Inna sprawa, to pytanie czy US nie zarzuci ew. wykorzystywania tegoż
    telefonu również do celów nie-DG: IMO jak się ma drugi telefon dla
    celów osobistych to i tu nie będzie się jak przyczepić.

    pzdr, Gotfryd