  • Data: 2007-03-12 12:42:09
    Temat: Re: Jak przenieść telefon pre-paid na firmę (DG)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.03.2007 Pawel <p...@W...pl> napisał/a:
    > Po co mi była wtedy faktura, jak nie prowadziłem DG? Na prywatny
    > monitor komputerowy, który wciągnąłem na EŚT, faktury nie miałem.
    >
    > Na pewno można każdy sprzęt przenieść na firme, nawet bez faktury, tylko
    > w jaki sposób ten cholerny telefon? I nie chodzi tu o aparat tylko o
    > aktywację, jesli można tak powiedzieć.

    Mam wątpliwości, czy trzeba ją w ogóle "przenosić". W jakim właściwie celu?
    I co tak naprawdę chcesz przenieść? "Aktywację"? Co to jest? Jak już, to
    możesz wprowadzić w firmę kartę SIM w sensie kawałka plastiku z chipem,
    tylko co to zmienia w kwestii tych faktur za doładowania? Przecież plastik
    z chipem to plastik z chipem i tyle. Może być np. nieaktywny u operatora.

    A co zrobisz w przypadku telefonii voip, w której często nie ma aktywacji
    jako takiej, tzn nic za nią nie płacisz. Np. w ipfon po prostu dostajesz
    numer i 'aktywację' po pierwszej wpłacie, którą to możesz w całości
    wydzwonić. Faktura jest

    A jeśli tak bardzo Ci na tym zależy, to po prostu idź do kiosku i kup
    najtańszy starter swojej sieci z fakturą.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/