eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak NIE zapłacić podatku dochodowego od sprzedaży mieszkania › Re: Jak NIE zapłacić podatku dochodowego od sprzedaży mieszkania
    From: jerry <...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak NIE zapłacić podatku dochodowego od sprzedaży mieszkania
    Date: Thu, 18 Jan 2007 14:35:45 +0100

    > - jeżeli podatnik był zameldowany w budynku lub lokalu wymienionym w lit.a)-
    > d) na pobyt stały przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy przed datą zbycia, z
    > zastrzeżeniem ust. 21 i 22"

    To dotyczy wylącznie mieszkań kupionych w tym roku. Ja kupiłem pod
    koniec 2005 i gdybym sprzedawał jeszcze w 2006 to podatku bym nie
    zapłacił - gdyż przeznaczam pieniądze na cele mieszkaniowe. Gdy sprzedam
    teraz, czyli w 2007 roku zapłacę 19% od zysku niezależnie od tego na
    co przeznaczam uzyskany zysk.
    Staram się dowiedzieć jak mimow szystko uniknąć tego podatku...