eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJTT już wygrało - teraz kolej na optimusa? Kluska się cieszy › Re: JTT już wygrało - teraz kolej na optimusa? Kluska się cieszy
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: JTT już wygrało - teraz kolej na optimusa? Kluska się cieszy
    Date: Wed, 2 Jul 2003 11:46:55 +0200

    On Wed, 2 Jul 2003, tatko1971 wrote:

    >+ Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >+ news:bdsr2k$17g$1@news.onet.pl...
    >+ > > ciekawe kto teraz odpowie za całe zamieszanie z Kluską i rzekomym
    >+ > > wyłudzeniem VAT?
    >+ > KLuska sobie odpuścił, teraz pasie owce
    >+ > Pawełj
    >+ >
    >+ nie za bardzo, ciąży na nim zarzut jako na osobie fizycznej i nie ma tu
    >+ znaczenia że akurat teraz już pasie owce.

    Jak rozumiałem problem jest odwrotny: to nie państwo może mieć
    pretensje do p.Kluski a odwrotnie. W końcu "wjazd", zajęcie mienia
    i inne takie "niespodzianki" ktoś przygotował i podpisał, a teraz
    wychodzi na to że akcja nie miała podstawy.
    No i ciekawe co byś powiedział jakby się okazało że wojsko zgodnie
    z przepisami zaanektowało ci na 2 tygodnie samochód "bo jest potrzebny".
    Jako jedynemu w całej Polsce pewnikiem ;>
    BTW: ciekawe jaki procent "ludności" zdaje sobie sprawę że
    wojsko to i owo może... a w razie stanów nadzwyczajnych inne
    władze również. I dla jasności - chodzi o to że są obowiązki
    a nie ma przywilejów :> (dla tych na których owe obowiązki
    można nałożyć).

    pozdrowienia, Gotfryd