eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJTT już wygrało - teraz kolej na optimusa? Kluska się cieszy › Re: JTT już wygrało - teraz kolej na optimusa? Kluska się cieszy
  • Data: 2003-07-03 07:25:18
    Temat: Re: JTT już wygrało - teraz kolej na optimusa? Kluska się cieszy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Jul 2003, pix wrote:
    [...]
    >+ > pretensje do p.Kluski a odwrotnie. W końcu "wjazd", zajęcie mienia
    [...]
    >+ Przygladając się zasadom funkcjonowania naszego
    >+ państwa (bez)prawa obstawiam, że winnego nie będzie,

    Bo go nie ma. Legalnie - nie ma. Nie bez powodu wspominałem
    że mało kto wie co np. "wojsko może"....
    Jak na *.prawo piszę że musi być srodek egzekucji odszkodowania
    jeśli np. zostaje zorganizowana akcja "BSA" i firmie zajmują
    komputery - po czym okazuje się że podstaw do "zajęcia sprzętu"
    na rok czy dwa nie było (i to nawet jeśli stwierdzono niepra-
    widłowości - ja się pytam po co komu zajęcie drukarki ? - a na-
    wet całego PCta - skoro ew. dowód rzeczowy jest na HDD
    i nigdzie indziej) - to zostaję zakrzyczany. Że taki przepis
    mianowicie sparaliżowałby w ogóle działania policji...
    Krótko mówiąc: za delikatnie rzecz określiłeś; u nas w społe-
    czeństwie najwyraźniej *w żadną stronę* nie ma właściwej
    dozy wyobraźni :( i zadowoli się złapaniem kozłów ofiarnych.

    >+ wzjm. Pix

    wzjm, Gotfryd