  • Data: 2009-04-22 19:35:47
    Temat: Re: Fkatura - Korekta - Nowa Faktura - jak księgować?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I żeby nie było - osobna sprawa to VAT :P (z absurdalnie działającym
    > w tym przypadku przepisem że "podatnik może" - podatnik może nie
    > odliczyć VAT naliczonego, ale musi doliczyć VAT należny z korekty).
    > Przy czym również proszę o krytykę (i tu bardziej).

    Czyli jak ma być w deklaracji?
    Dla uproszczenia załóżmy, że rzecz kosztowała 1000 zł netto.
    Czyli kupiłem za 1000 + 220 VAT.
    Oddałem (reklamacja) za 1000 + 220 VAT,
    znowu dostałem za 1000 + 220 VAT.
    Czyli w deklaracji VAT w "nabycie towarów i usług"zamiast tego ostatniego
    1000 + 220 VAT mam wpisać 2000 + 440 VAT i odnotować przychód 1000 + 220
    VAT?
    Trochę to bez sensu.
    Przy okazji w które pole na deklaracji mam wpisać ten 1000 +220 VAT z
    korekty?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz