  • Data: 2009-04-23 09:29:28
    Temat: Re: Fkatura - Korekta - Nowa Faktura - jak księgować?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Apr 2009, MariuszM wrote:

    > Dla uproszczenia załóżmy, że rzecz kosztowała 1000 zł netto.
    > Czyli kupiłem za 1000 + 220 VAT.
    > Oddałem (reklamacja) za 1000 + 220 VAT,
    > znowu dostałem za 1000 + 220 VAT.

    Zakładamy, że to nie była wymiana - tylko korekta i ponowne wydanie.

    > Czyli w deklaracji VAT w "nabycie towarów i usług"zamiast tego ostatniego
    > 1000 + 220 VAT mam wpisać 2000 + 440 VAT i odnotować przychód 1000 + 220 VAT?
    > Trochę to bez sensu.

    Ja chyba liczyć nie umiem, powiedz ile to jest:
    1000 - 1000 + 1000
    ?
    ;)
    To inna wersja objaśnienia jureq :D

    Żeby była jasność: JEST MOŻLIWE, że np. w deklaracji VAT znajdzie się
    ujemna wartość zakupu. W wyniku zwrotu towaru...
    Ktoś powiedział że wpisuje się *tylko* dodatnie wartości?
    Poproszę o przepis!

    > Przy okazji w które pole na deklaracji mam wpisać ten 1000 +220 VAT z
    > korekty?

    Już wiesz :D

    pzdr, Gotfryd