  • Data: 2009-04-23 10:13:07
    Temat: Re: Fkatura - Korekta - Nowa Faktura - jak księgować?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, dzięki.
    Korekta z pierwszą fakturą się znoszą, takie same kwoty i ten sam towar i
    spoko nie ma problemu już wiem jak to księgować.
    Na tej drugiej fakturze jednak jest inaczej, ponieważ sklep chciał się jakoś
    zrehabilitować i obniżył mi troszkę cenę towaru i dorzucił za niewielką
    kwotę drobiazg. Dokładnie jest to komputer, którego cenę obniżono o
    kilkadziesiąt złotych i dorzucono w cenie promocyjnej kamerę internetową.
    Wszystko jest na jednej fakturze, jako osobne pozycje. jak mam teraz to
    zaksięgować, komputer jako ŚT i w deklaracji VAT wpisać w nabycie towarów i
    usług zaliczanych u podatnika do środków trwałych, a kamerę do nabycie
    towarów i usług pozostałych?
    Kamera może być ulepszeniem? Potraktować to jako komplet i wszystko do ŚT?
    Czy jak się kupuje części do ulepszenia to wpisuje się to w nabycie towarów
    i usług pozostałych, czy też nabycie ŚT?

    Tak na marginesie jakie to usługi mogą zostać zaliczone do ŚT?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM