  • Data: 2009-04-25 15:16:03
    Temat: Re: Fkatura - Korekta - Nowa Faktura - jak księgować?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do 3500 chyba niczym, a od 3500 nie wiadomo co z tym zrobić

    Czyli jeśli nie zamierzam ulepszać kompa niczym co by przekraczało wartość
    3500 pln to właściwie nie ma róznicy czy wrzucę go do EŚT czy do
    wyposażenia?
    Czy są jakieś plusy minusy EŚT?
    Wiem, że przy zamykaniu DG są różnice na korzyść ŚT, ale czy na pewno?
    ŚT nie trzeba wliczać do remanentu likwidacyjnego, ale potem to i tak wisi w
    EŚT?
    Powiem szczerze, że już nie wiem jak jest lepiej. Znajdę gdzieś jakiś zbiór
    plusów dodatnich i plusów ujemnych wrzucania sprzętu poniżej 3500 do EŚT lub
    do EW?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM