  • Data: 2009-04-25 13:59:54
    Temat: Re: Fkatura - Korekta - Nowa Faktura - jak księgować?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli <3500 to prosto w koszty i do VAT-u jako zwykłe odliczenie.
    > Jeśli >3500 to masz ulepszenie i wtedy amortyzacja się kłania.

    No ok, tak też myślałem, tylko zastanawiałem się czy przypadkiem taki dysk
    za 200 - 300 zł nie powinien być jakoś inaczej traktowany właśnie dlatego,
    że jest konkretnym ulepszeniem ŚT?
    Jeszcze jedno pytanie:
    Czym w takim razie różni się kupno takiego dysku do kompa, który jest ŚT i
    może być ulepszany, od kupna do kompa który jest w ewidencji wyposażenia i
    nie powinien być przez to ulepszany?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM