  • Data: 2013-02-27 20:34:48
    Temat: Re: Fiskus chce wiecej...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mr. Misio wrote:

    > podatek od ulgi na przejazdy komunikacja tez beda dochodem :D

    a cholera ich wie.

    Natomiast ja sie boje nastepnego dnia "bez samochodu" kiedy to np.
    lokalne wroclawskie mpk sonsoruje dzien darmowych przejazdow.

    Chyba doszlismy do sciany i dobrze sie to nie skonczy.
    Pierwszy populista z brzegu, ktory sie pojawi przy najblizszych wyborach
    moze wygrac 100:0.

    Bedzie drugi Tyminski i boje sie, ze juz niedlugo.