  • Data: 2013-02-27 23:57:54
    Temat: Re: Fiskus chce wiecej...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Feb 2013, witek wrote:

    > a cholera ich wie.

    Przepis zapodałem!
    (jest taki, i to jest straszne - bo bardzo wielu ludzi nie zdaje
    sobie sprawy, że te przypadki są "legalnie" nieopodatkowane,
    więc sądzi że to jest zasada a nie wyjątek!)

    > Natomiast ja sie boje nastepnego dnia "bez samochodu" kiedy to np. lokalne
    > wroclawskie mpk sonsoruje dzien darmowych przejazdow.

    Powołuję wyrok NSA w sprawie freeware :)
    Wątpliwość może wzbudzać ewentualna dyskryminacja, bo zdaje się niektóre
    "mpk" za darmo wożą tylko legitymujących się dowodem rejestracyjnym
    pojazdu, a to powoduje że "cena rynkowa" nie wynosi zero (cena
    nie wynika ze swobodnego rynku, ale sztucznie narzuconego kryterium).

    > Chyba doszlismy do sciany i dobrze sie to nie skonczy.

    Nie pierwszy raz w historii.

    > Bedzie drugi Tyminski i boje sie, ze juz niedlugo.

    Możliwe.
    Pytanie, czy Polska jest liderem w tej kategorii.
    Bo w czołówce może tak, ale nie mamy porównania jak jest "wszędzie".
    Ciągle jeszcze nie ma u nas mandatu za niewzięcie paragonu,
    na przykład.

    pzdr, Gotfryd