    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Data rozpoczęcia działalności
    Date: Mon, 27 Jan 2003 23:29:43 +0100

    > Jeszcze nie sprawdziłem czy to OP czy OF.
    Oj,tego to Ci nie wybaczę chyba,no ale Ty zawsze pięknie prosisz to niech
    będzie.OP na ryczałcie?

    > Oczywiście muszę wnieść o uniewinnienie, bo przyklapnąłem
    > cię nie upewniwszy się o formę DG (a była to spółka) ani
    > opodatkowania. Nie wiedzieć czemu założyłem by default
    > że to DG OF i KPiR :(

    I tu Cię "zmartwię",,ja też takie założenie zrobiłem (nie wiedziec czemu
    jak piszesz)

    > OK. Prawdę mówiąc - biorąc pod uwagę że przy ryczałcie
    > liczą się tylko wpływy - to ma ręce i nogi :)

    E tam,które to przepisy maja wszystkie członki:-))) Zawsze są jakieś
    mniej sprawne.

    > Ech, uczy się człowiek... (całe życie).

    I mu go zabraknie.

    > [...]
    >
    > Chyba *jednak* nie ;)

    Znaczy się nie wymyślisz?

    > Natomiast wcale nie mam pewności jak to będzie przy DG OF:
    > samo zawarcie umowy skutków podatkowych nie rodzi, może
    > się rozpędziłem :), ale wszystko inne co da się udowodnić
    > i podciągnąć pod "prowadzenie"...

    żeby prowadzić to trzeba siedzieć za kierownicą.A jak (taki durny pomysł
    mi przyszedł do głowy,ale o tej porze to na większość jest takich)
    nakisisz sobie ogórków czy innej kapusty za 1mln zł to co?Podatek masz
    od tego zapłacić?
    Lecę do piwnicy wywalać ogóry (pora odpowiednia akurat):-)))

    > Za małą sumą rzuciłem :< bo od tego roku limit dla ryczałtu
    > to 1.2Mzł, prawda ? ;)

    "dokładnie" chyba to coś koło 1.02Mzł

    > Dla KPiR/PK - to będzie niewątpliwie "prowadzenie" !

    nie zgadzam się.

    > Otóż... tylko pod warunkiem, że w danej ustawie jest na potrzeby
    > tej ustawy zdefiniowane ("jeśli w ustawie jest mowa...to rozumiemy
    > przez to..."). Jeśli nie - to nie, "działa" również na zewnątrz, IMHO !
    > Rzuć okiem jeśli możesz na *.prawo - próbowałem się odnieść do
    > problemu "czy nie rejestrując DG mogę naprawiać stół" :)

    Swój na 100%,a jak sąsiada to trzeba uważać z kim tańczysz (a nie daj
    Boże wziąć za to kasę)
    jak w banku masz US na głowie,DPO i VAT do zwrotu razem ze stołem
    sąsiada:-)))

    > Nie marudź, bo zostaniesz zasypany adresami :)

    Napisałem teraz gdzieś mi się zapodziała,a adresów to ja mam że ho ho
    albo nawet więcej.
    Jeden to mam nawet do takiego domku z czerwoną lampką nad wejściem :-)))

    > Art. 5a. Ilekroć w ustawie jest mowa o:
    > 6) pozarolniczej działalności gospodarczej - oznacza to działalność
    > gospodarczą w rozumieniu przepisów Ordynacji podatkowej, z wyjątkiem
    > działalności, o której mowa w art. 13.

    Nie na temat niestety. Brak definicji rozpoczęcia,a o tym chyba "gadamy"

    > Nie chwaląc się mam na HDD zapas wszystkich wersji UoPDoF od
    > prawie dwu lat :) (z inforu i Rzeczpospolitej) :)

    Ja też mam,tylko zapomniałem na którym.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet