  • Data: 2009-07-14 11:58:54
    Temat: Re: DG prowadzona razem z zona
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 12:56
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > W jaki sposób (poza zmianami w opodatkowaniu/ozusowaniu), które widać
    > ewentualnie na pasku, takie zatrudnianie jest inne?

    Chłop chce zatrudnić żonę. Jak się mu nie wyjaśni, to weźmie, zatrudni tak
    jak innego pracownika, a później będzie miał problemy. Stosujesz dziwną
    teorię ,,identyczne ale różne''. Ja twierdzę, że różne i to, że w części
    podobne, nie znaczy że takie samo.

    > Gdzieś Ty tam znalazł personalne wycieczki?

    przecie je zacytowałem. Tylko dlatego, że się nie rozumiemy czy też nie
    zgadzamy, nie ma powodu do oczerniania mojej pracy dydaktycznej, bo to
    jedno z drugim żadnego związku nie ma.

    > O.o Uwaga dotyczyła
    > Twojego nierozróżnienia pomiędzy "niemożliwe" a "nieopłacalne".

    Nie. Twojego nierozróżnienia ,,inne nie znaczy takie samo''. Więc takie
    samo, jak obcego jest niemożliwe. Jest możliwe podobne, ale zmodyfikowane,
    przez co nieopłacalne, ale jednocześnie inne w samej prawnej koncepcji.

    > A już przyrównanie Godfryda to cyt. "chamów, którzy nie potrafią
    > dyskutować na temat..." jest nie na miejscu.

    No to go nie przyrównuję. Tylko piszę z kim się spotykam i dziwi mnie, że G.
    zaczął podobne zagrywki stosować.

    --
    Tristan