    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - naiwne pytania początkującego
    Date: Wed, 27 Oct 2010 10:57:32 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Wynająłeś biuro rachunkowe i musiałeś sam napisać politykę rachunkowości i
    > ustalić plan kont? Sam decydować o sposobie wyceny aktywów i pasywów? Sam
    > robić bilans?

    nie - nie mam pelnej ksiegowosci

    > Jakie praw przedsiębiorcy zapisane są w ustawie o rachunkowości?

    napisałem ze nie czytalem ust o rachunkowosci natomiast zbieralem sobie
    poszcegolne elementy ukladanki - te, ktore byly powiazane z moja
    dzialalnoscia i vat

    > Pytanie pomocnicze - Ty w ogóle wiesz o jakim akcie prawnym mówisz czy tak
    > strzelasz na oślep?

    uogólniłem za bardzo bo w postach odnosilem sie bezposrednio do ust o
    rachunkowosci a bardziej mialem na mysli ustawy zwiazane z rachunkowoscia,
    vat,pit.
    nie sadze co prawda ze autor wątku by probowal prowadzic pelna ksiegowosc
    zamiast kpir czy ryczaltu, natomiast sa rozni ludzie:)
    generalnie: nieznajomosc prawa szkodzi i moj wywod nt ustawy o rachunkowosci
    sprowadza sie do koneicznosci bycia swiadomym co sie robi. nikt mu nie kaze
    prowadzic samodzielnie kwitów (szkoda zycia na to) ale musi byc swiadom tego
    co daje do biura rachunkowego i jaki tego moze byc efekt.
    sir