  • Data: 2003-01-24 23:04:31
    Temat: Re: DG i DWO - jeszcze raz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Jan 2003, pix wrote:
    [...Latet...]
    >+ > Czemu wiec ten literalny, jasny zapis mamy uwazac za niewiążący?

    Właśnie nie wiem :(
    I rzecznik ministra i sędzia NSA twierdzą że tak jest (że zapis
    jest niewiążący) a ja pojęcia nie mam czemu.
    Może przez to że technokratą jestem ??

    >+ Nie jestem specjalistą od KC, ale pewnie dlatego iż większość umów
    >+ można podciągnąć pod zlecenie.

    No i... ? (pomijam kwestię, że "moje" umowy częściej można
    "podciągnąć pod dzieło" :) - ale to bez znaczenia).
    Umowa realizowana "dla ludności" lub "z pomocą zatrudnionych"
    *nie łapie* się na wyłączenie - więc *jest* DG, niezależnie
    czy to dzieło, zlecenie, agencja, sprzedaż...

    Wynajem oraz "osobiście świadczone dzieło i zlecenie" mają
    wspomniany zapis w UoPDoOF... mają czy nie ?
    Jak 'oni' to przeczytali że im inaczej wyszło...i czy każdemu
    sędziemu tak wyjdzie - tego nie wiem :(

    >+ pozd.Pix

    wzajm, Gotfryd