  • Data: 2002-09-28 00:08:27
    Temat: Re: DG a bank
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sep 2002, Marcin Kadziolka wrote:

    >+ Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    >+
    >+ >>> zł za przelew a w dodatku ma bardzo wysokie oprocentowanie.
    >+ >>Nie zupełnie, za przelew do ZUS pobierane jest 5 zł
    >+ > i niestety tylko przez telefon można tego dokonać....
    >+ > Dlatego polecam mBank... Dla małego przedsiębiorcy idealny
    >+
    >+ To ja dla równowagi polecę Inteligo. Również idealny ;)

    -:)
    Zależy jak mały przedsiębiorca.
    Funkcjonalność lepsza (select operacje >-10zł <10zł i mamy
    gotową listę do podsumowania i wpisania w KPiR w pozycję
    'dochody i koszty prowadzenia') - ale zaczynają drożeć...
    No i tylko 3 miesiące dostępności historii online :(
    (do tego licząc *dniami*).

    Pozdrowienia, Gotfryd