  • Data: 2002-09-28 20:12:19
    Temat: Re: DG a bank
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > -:)
    > Zależy jak mały przedsiębiorca.

    No i zależy co kto lubi ;)

    > Funkcjonalność lepsza (select operacje >-10zł <10zł i mamy
    > gotową listę do podsumowania i wpisania w KPiR w pozycję
    > 'dochody i koszty prowadzenia') - ale zaczynają drożeć...

    Już od dłuższego czasu "zaczynają", ale IMHO jeszcze nie przegieli. Nie
    wiadomo jak będzie teraz, pod rządami PKO. Trochę się tego obawiam :(

    > No i tylko 3 miesiące dostępności historii online :(
    > (do tego licząc *dniami*).

    No tak, ale zawsze możesz sobie archiwizować u siebie na dysku te
    wyciągi co przysyłają. Wiem wiem, nie ma wtedy mechanizmów wyszukiwania,
    filtrów itd. No cóż, nie ma banku idealnego.

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...