  • Data: 2002-09-30 10:54:35
    Temat: Re: DG a bank
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Sep 2002, Nikt wrote:

    >+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    >+
    >+ > A *później* obowiązuje ogólna zasada: ten kto chce "wywieść
    >+ > skutki prawne" ten powinien dowodzić.
    >+ > Czyli - jeśli US sugeruje że nie zapłaciłem podatku to
    >+ > mi to mówi, dostaje numerek - i *sam* sprawdza. Jak uważa
    >+ > że ma powód - to podaje mnie do sądu; próba naciągania
    >+ > skonczy się kosztami sądowymi (oprócz płatności i odsetek).
    >+
    >+ Tu sie mylisz. To nie US ma tobie udowodnić, że nie zapłaciłeś podatku,
> [...]

    A prawda, prawda. Trochę się rozpędziłem :]
    Ale odsetki w końcu zapłaci ;), więc może taki szybki nie będzie.
    Pytanie brzmi: czy US może zignorować:
    - wydruk z mBanku
    - kartkę "sztemplowaną".
    (na grupie już były posty że US odmawiał "zostawienia" nienależnego
    podatku 'na przyszły..." - i była mowa o tym powodzie :), czyli
    odsetkach).

    Żeby ograniczyć ilość moich postów na ww. temat - to jeszcze
    pixowi: odnosiłem się tylko do 'wiarygodności' potwierdzenia
    drukowanego *dla kontrahenta* (bo o tym była mowa :)).
    Prawda, poruszasz kwestię dowodu wydania dyspozycji *wobec
    banku* - tu się będę mniej spierał :), choć wątpię żeby
    bank (jako całość) był w zmowie przeciw klientowi ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd