  • Data: 2002-09-26 17:15:07
    Temat: Re: DG a bank
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak przy okazji może ktoś wie. Czy któryś z banków internetowych
    > planuje może wystawianie wyciągów w postaci maili podpisanych
    > elektronicznie? Zdaje się, że to rozwiązałoby wiele problemów, a dla
    > banku nie byłoby zbyt kosztowne

    Cóż, sam również chętnie powitałbym takie rozwiązanie, ale zdaje się
    że jeszcze żaden bank nie wpadł na tak prosty pomysł - przynajmniej
    nic mi na ten temat nie wiadomo.
    Nie wiem również czy mimo wejścia w życie ustawy jest już u nas jakiś
    podmiot upoważniony do wydawania certyfikatów - AFAIK stosowny
    wniosek złożyła conajmniej jedna firma, ale na razie zapadła jakaś cisza.
    Jednak IMHO fakt ten może służyć wyłącznie jako pretekst gdyż chyba nic
    nie stoi na przeszkodzie aby w pierwszym etapie wdrożenia stosować
    podpis niekwalifikowany, a następnie zmienić go na ten właściwy gdy tylko
    pojawi się taka możliwość.
    Poczekamy, zobaczymy.

    Pix