  • Data: 2005-09-29 08:04:04
    Temat: Re: Czy zapałacę jakiś dodatkowy podatek?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik krzysiek napisał:

    > Tak, dla tej jednej wybranej osoby, która chyba chce mi koniecznie życie
    > uprzykrzyć ;-) Babka, która kupiłaby te suknie chce mieć jakąś
    > "podkładkę", jako że nie mogę jej wystawić faktury. I dlatego uparła
    > się, żeby sprawę załatwić przez Allegro. Mnie jest to obojętne, ale nie
    > chcę zrobić czegoś nie tak, żeby US nie dobrał mi się do tyłka, więc
    > pytam Was - czy poza potatkiem zryczałtowanym powinienem jeszcze coś
    > zapłacić?

    Ale przecież możesz jej wystawić rachunek, który dla celów dowodowych
    jest 100x lepszy niż wydruk aukcji z allegro. Nota bene jakbym wygrał na
    allegro aukcję za 35kPLN to też bym chciał rachunek, niezależnie od aukcji.
    Chyba, że Ty nie wiesz, że możesz jej wystawić rachunek?

    pzdr

    Tomek

    Jestem niesamowita... ;-) >>> http://link.interia.pl/f18b8