  • Data: 2005-09-29 11:58:25
    Temat: Re: Czy zapałacę jakiś dodatkowy podatek?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Sep 2005, gonia wrote:

> [...]
    [...]
    > dla mnie uslugi krawieckie to swiadczy mi pan, do ktorego chodze kilka razy w
    > roku: ja mu zostawiam szmate, z ktorej on ma mi uszyc cos, co w danej chwili
    > wymysle - a ja mu place za to uszycie czy przerobienie
    > to o czym Ty mowisz, to jest dla mnie produkcja

    ...zajrzwszy do ustawy (po odesłaniu Krzyska sam zajrzałem :)) widzę
    że na karcie krawiectwo obejmuje dwie podpozycje:
    - szycie miarowe (to chyba to o czym piszesz)
    - wyrób, naprawa i renowacja odzieży.
    Niewątpliwie w "wyrobie" szycie nie na miarę się mieści.
    Czy dwie podrubryki ujęte w jednym numerze to "jeden rodzaj DG"
    albo już dwa - nie mam pojęcia :(

    > sprzedaz na allegro nie rozni sie niczym od sprzedazy we wlasnym sklepie
    > jest to dalej sprzedaz
    > a przez internet to Tylko wystawiasz oferte, towar laduje u nabywcy;>

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)