  • Data: 2005-09-29 16:20:24
    Temat: Re: Czy zapałacę jakiś dodatkowy podatek?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...zajrzwszy do ustawy (po odesłaniu Krzyska sam zajrzałem :)) widzę
    > że na karcie krawiectwo obejmuje dwie podpozycje:
    > - szycie miarowe (to chyba to o czym piszesz)
    > - wyrób, naprawa i renowacja odzieży.
    > Niewątpliwie w "wyrobie" szycie nie na miarę się mieści.
    > Czy dwie podrubryki ujęte w jednym numerze to "jeden rodzaj DG"
    > albo już dwa - nie mam pojęcia :(

    moim zdaniem to jest jedno, tylko zastanawiam sie, jak ten wyrob ma sie
    do objasnien
    7. Zakres działalności oznaczonej w rubryce 2 tabeli symbolem "*"
    obejmuje działalność usługową i wytwórczo-usługową

    na nie rozumiem i tak tego wystawiania na alegro, obawialabym sie, nie
    majac pewnosci czy jednak nie bedzie to podpadalo pod produkcje, czy nie
    okaze sie, ze pytajacy utracil prawo do karty podatkowej. A przy
    normalnym wystawieniu rachunkow jest sprawa jasna - przyszla kobieta,
    hciala kilka kiecek, wiec je jej uszylem - sa to na pewno uslugi
    krawieckie. ZAstanawiam sie, czy pytajacy jest VATowcem....