  • Data: 2005-09-29 10:30:51
    Temat: Re: Czy zapałacę jakiś dodatkowy podatek?
    Od: krzysiek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gonia napisał(a):
    > zmienia sie, poniewaz w sytuacji allegro wchodzi sprzedaz, ktora
    > niewiele ma do czynienia z uslugami krawieckimi
    > chyba ze wg PKWiU w uslugach krawieckich miesci sie rowniez handel
    > wlasna produkcja

    A jak w usługach krawieckich ma się nie mieścić ich sprzedaż? Mam szyć
    ciuszki i zostawiać je u siebie w zakładzie?

    Pytałem dziś w US i facet powiedział, że nic dodatkowego przy takiej
    sprzedaży nie będę płacił (jeśli chodzi o podatek) w przypadku jeśli
    normalnie wystawiam rachunek i sprzedaję. Ale czy to się zmieni jeśli
    będę sprzedawał przez internet? Bo ten gostek, którego pytałem
    stwierdził, że na aukcjach to on się nie zna...

    Pozdrawiam.
    Krzysiek