    From: krzysiek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy zapałacę jakiś dodatkowy podatek?
    Date: Thu, 29 Sep 2005 06:03:45 +0200

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Moim zdaniem handel sukniami jest jednym z rodzajów działalności
    > dopuszczalnej na karcie.
    > Ale jest INNYM rodzajem DG niż wypożyczanie sukien.

    Tak, niech będzie, ale ja tych sukien nie wypożyczam. Po prostu
    przychodzi kobitka, szyję suknię na miarę i sprzedaję ją. Żadne
    wypożyczanie nie wchodzi w grę.
    Te suknie, których chcę się pozbyć to suknie uszyte na manekiny - do
    pokazania przykładowych modeli, lub przez babki, które odwołały ślub i
    nie odebrały wdzianek. Zależy mi, żeby sprzedać je nawet "po kosztach",
    bo nie ma sensu, żeby leżały w salonie.

    [ciach]
    > No i pytam czy rozliczać się na karcie można prowadząc KILKA
    > rodzajów DG ?
    > Ja się nie znam, pytam :) bo zajrzałem do ustawy :)

    Ja mam wpisane jako działalność usługi krawieckie - i to tylko ten
    _jeden_ rodzaj działalności.

    > ...mam rozumieć że "aukcja prywatna" oznacza to co oznacza - czyli
    > aukcję NIEPUBLICZNĄ ("tylko dla wybranych") ?

    Tak, dla tej jednej wybranej osoby, która chyba chce mi koniecznie życie
    uprzykrzyć ;-) Babka, która kupiłaby te suknie chce mieć jakąś
    "podkładkę", jako że nie mogę jej wystawić faktury. I dlatego uparła
    się, żeby sprawę załatwić przez Allegro. Mnie jest to obojętne, ale nie
    chcę zrobić czegoś nie tak, żeby US nie dobrał mi się do tyłka, więc
    pytam Was - czy poza potatkiem zryczałtowanym powinienem jeszcze coś
    zapłacić?

    Pozdrawiam.
    Krzysiek