    From: "pisarz" <q...@q...co>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co knuje MF?
    Date: Wed, 17 Nov 2004 14:51:49 +0100

    > Wątpię aby w przypadku naszego MF wystarczyła sama tylko
    > zmiana wierchuszki.
    > Moja propozycja - po wyborach wywalić stamtąd wszystkich równo
    > jak leci, z góry na dół (najlepiej aż do sprzątaczek ;-) i wziąć
    zupełnie
    > nową ekipę nieskażoną całym tym chorym myśleniem.
    A skąd weżniesz nowych? Pracując mam kontakt z wieloma firmami, jestem
    świadkiem nie jednej kontroli. W niektórych firmach kontrole występują tak
    często, że udaje mi się zauważyć ich "rozwój" zawodowy. Z przykrością
    muszę stwierdzić, że kontrolerzy b.szybko przesiąkają złymi nawykami.
    Najgorsi są ci, dla których urząd to pierwsze zatrudnienie. Filozofowie
    straszni. Natomiast "ludzcy" są byli pracownicy przedsiębiorstw, oni byli
    po drugiej stronie.
    Na podstawie tych obserwacji wnioskuję, że normalności chyba nie dożyję.
    Czego oczywiście sobie i wszystkim nie życzę.
    Popatrz na życiorysy ministrów: w większości utytułowane towarzystwo z
    uczelni z układami partyjnymi (na przestrzeni czasów każdego koloru: i
    czerwonych i czarnych). Spodziewasz się po nich praktyki życia
    gospodarczego? Takich mądrali to bym wstawił do księgowości i nasłał
    kontrole każdej maści, każdego szczebla. Ciekaw jestem ich postawy
    później.
    Pozdrawiam
    Darek