  • Data: 2004-11-17 14:56:56
    Temat: Re: Co knuje MF?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tu chodzi o *przepisy*.

    Nie tylko. Również o sprawowanie właściwego nadzoru
    nad ich stosowaniem w praktyce przez podległe USy (łącznie
    z decyzjami personalnymi).

    > MF może sobie "proponować",

    Poprawka - nie dotyczy aktów wykonawczych!

    > nie wszystkie propozycje przechodzą
    > w Sejmie i Senacie - przecież "50%" to NIE był pomysł rządowy.

    To akurat nie.
    Nie jest moją intencją obrona sejmowej hołoty ale najbardziej chore
    pomysły lęgną się jednak w MF i moim zdaniem tam własnie jest
    pies pogrzebany. Głupota posłów jest może bardziej widowiskowa
    i śmieszniej ją wytykać, ale prawdziwe szkodniki siedzą gdzie indziej.

    > Ostrożnie :>
    > Nie wiesz co ci "nowi" by wymyślili :]
    > Czy w takich okolicznościach p. prof. "VAT" Modzelewski też przypadkiem
    > nie brał udziału w "tworzeniu" żeby po kilku latach wyrażać zdumienie
    > że sądy łupią podatników aż wióry lecą - wg konceptów które popierał
    > swojego czasu ?

    brał, brał i należy mu się za to dożywotni zakaz zajmowania się
    kwestiami podatkowymi ;-)

    > pozdrowienia, Gotfryd
    również
    Pix