    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Błąd w DRA
    Date: Fri, 8 Mar 2002 19:45:43 +0100

    A ja opiszę jeszcze lepszy numer:
    Dostałem pismo z ZUS o błędzie w deklaracji wyrejestrowującej pracownika z
    ubezpieczeń, zły był kod tytułu ubezpieczenia. Ale po sprawdzeniu z kopią
    deklaracji okazało się iż kod był na deklaracji dobry ! Znów zawalił
    komputer lub pewnie skaner w ZUSie.
    Żeby było ciekawiej to na piśmie z ZUS jest informacja, że owe zaświadczenie
    o brakach/błędach w deklaracji wygenerowano na dzień 29.7.2001, w nagłówku
    jest data pisma 3.01.2002, na dole strony jest data druku na drukarce
    8.02.2002 a list dostałem dziś 8.03.2002. Fajnie, prawda ?

    Co mam więc zrobić - złożyć żadane rzekome poprawki do deklaracji czy nie ?

    Z.K.