  • Data: 2002-03-08 17:01:37
    Temat: Re: Błąd w DRA
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:09e6.00002956.3c88e55f@newsgate.onet.pl...

    > Dzięki wielkie :))
    >
    > --

    Miałem to samo . Udałem się do oddziału ZUS w moim
    mieście i Pani tam pracująca też nie wiedziała , zadzwoniła
    do regionalnego oddziału i tam po 15 minutach dopiero
    wyszukano o co chodzi -brakowało kodu tytułu
    ubezpieczenia. Swoją drogą jakby napisali
    Szanowny Panie w związku z błedem w deklaracji
    z miesiąca takiego a takiego w pozycji nr... wystapił bład
    prosimy o przesłanie w/w poprawione i sprawa byłaby
    jasna. A tak miałem 3 kartki z mnostwem zer w pozycjach i nie wiadomo było o
    co chodzi.

    Witek