  • Data: 2002-03-11 10:01:37
    Temat: Re: Błąd w DRA
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:a6dg5c$bpf$1@news.tpi.pl...
    > Właśnie chodzi o to, że nic nie zchrzaniłem, ZWUA było
    prawidłowe, a ZUS
    > czepia się o nieistniejące błędy spowodowane przez zły odczyt
    przez skaner
    > dokumentu.
    [...]
    Przesylam do ZUS wydruki DRA z Platnika, od poczatku istnienia
    programu.
    Ostatnio takze dostalem zwrot druku ze stycznia br. z wbita na
    odwrocie pieczatka "Pouczenie" i z dodatkowa kartka, ze obecnie
    obowiazujacym dokumentem rozliczeniowym jest druk ZUS DRA
    zawierajacy stosowne pouczenie.
    Zciagnalem wiec z serwera najnowsza wersje Platnika i
    wydrukowalem DRA za luty - nie drukuje sie dodatkowo zadne
    pouczenie. Wiec o co im chodzi? Czy mam sprawic sobie taka sama
    pieczatke i sam siebie pouczac?
    WSm