  • Data: 2003-01-29 17:13:58
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    > Tego w tekstach nie widac. Widac znane ogolnie z prasy radia i
    telewizji
    > slogany przeciw. Bo widziPan ja czytam i slsze jedna i druga strone.

    polecam ten link,jest tu trochę dość wartościowych informacji

    http://www.innestrony.pl/

    > Niejedno w zyciu widzialem i wiem jak reaguja osoby oglupione,

    Reagują jak większość niedokształconych,spragnionych "darów" jakie
    obiecują im populiści.I dostają figę, i to bez maku.
    Tak będzie i po wejściu do UE.A co gorsze, mogą stracić nawet tę figę.
    (vide wczorajszy wyjazd naszych do Brukseli)

    > Wiec moze pozostanmy przy argumentach i porzucmy insynuacje.

    > W pewnym zakresie od zawsze.
    > W duzej mierze odprzedsiebiorcy zalezy do kogo adresuje swa oferte.

    Z dowolnie wybraną przez siebie stawką VAT?

    > Moja znajoma w pewnym momencie "postawila na lumpow"
    > (prowadzila piwiarnie - lubilismy tam czasem chodzic)
    > i inni kloenci odeszli... i zbankrutowala.

    Nie widzę związku przedsiębiorca-VAT .Czyżby stawkę VAT
    zmniejszyła/zwiększyła i dlatego zbankrutowała?

    > jeszce raz powtorze - LEZY, lecz czasem o tym nie wiedza.

    No to trudno-niech leży.Ślepy jestem chyba.Jaki ja mogę mieć interes,aby
    mój konkurent miał niższą ode mnie stawkę VAT.
    Oświeć mnie,bo już od tego czytania ogłupiałem chyba do reszty.

    > To w "krotkowzroczny interesie rzadow" jest lupienie konsumenta.

    To czysta prawda.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet