  • Data: 2003-01-31 17:48:35
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    > Trzeba sie zastanowic ile doplacimy NETTO i czy doplacimy,
    > i czy to na co mamy szanse dostac kase jest warte wykonania.
    >
    > Bo jeslinp mamy wplacic 2.4 a dostaniemy 2.5 na to co nam potrzebne,
    > to nie szkodzi.

    Ano trzeba.Trzeba też oprócz czystych pieniędzy policzyć inne
    straty,które w rezultacie też przełożą się na pieniądze.A to nie jest
    takie łatwe.
    Pieniądze "dawane" przez UE są bardzo trudne do wzięcia.Wykorzytanie ich
    nie przekracza 70% możliwych do uzyskania,a i tak to jest rekord wśród
    krajów unii,zaprawionych już w bojach o tą kasę.My jako kraj jesteśmy za
    biedni i za słabo przygotowani do "brania" tych Euro,więc będzie dobrze
    jak stopień wykorzytania tych środków wyniesie 30-35%, co też należy
    uwzględnić w ogólnym bilansie.generalnie uważam że niestety trzeba będzie
    do tego "interesu" dopłacić.

    > Nic ine przegapilem. Znam wielu ludzi usilujacych dostac legalna prace.
    > Nielatowo biurokratycznie udowodnic, ze pracownik jest potrzebny.

    Skoro tego udowodnić nie można teraz,to będzie tak samo za lat
    osiem.Pracowników zatrudniają pracodawcy i to od nich w głównej mierze
    zależy,czy będzie praca czy nie,a to zależy od stanu gospodarki.Jak nie
    będzie pracy to żadne ułatwienia nie pomogą.Poza tym "biurokracja"
    kieruje sie potrzebami gospodarki i w zawodach deficytowych na danym
    rynku pracy,ta praca jest od dziś bez specjalnych problemów.Czy po
    wejściu do UE nagle wzrośnie zapotrzebowanie na pracowników? Bajka.

    > Poza tym jesli Polacy nie rusza lawa, okresy beda krotsze.
    > Juz dzis wiele krajow zglasza rezygnacje z okresow przejsciowych

    Bo potrzebują pracowników w deficytowych zawodach.I tylko tacy znajdą
    zatrudnienie.

    > Wcale nie powinno byc dolat,
    Zgoda,ale jest to nierealne w państwach gdzie rządzą socjaliści i
    Bruksela.Ktoś te pieniądze dzieli,mnoży dodaje itd za niezłą pensję,więc
    będzie bronił dopłat, po to by miał pracę.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet