  • Data: 2003-01-29 09:56:12
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    news:b1c7lq$c59$3@news.tpi.pl...
    > podatki.
    >
    > Kto twierdzi że wymusi?
    > Istnieje realne niebezpieczeństwo ich zwiększenia
    > i nie przez Brukselę jak pisałem (proszę uważniej czytać) bezpośrednio.

    Nie mowie, ze PAN pisal.

    > Taki układ kosztuje (2.4mld Euro) i kasa musi się znaleźć.A skąd to łatwo
    > się domyśleć.

    Trzeba sie zastanowic ile doplacimy NETTO i czy doplacimy,
    i czy to na co mamy szanse dostac kase jest warte wykonania.

    Bo jeslinp mamy wplacic 2.4 a dostaniemy 2.5 na to co nam potrzebne,
    to nie szkodzi.

    > Tak jest już od dawna przecież.Coś przegapiłeś.

    Nic ine przegapilem. Znam wielu ludzi usilujacych dostac legalna prace.
    Nielatowo biurokratycznie udowodnic, ze pracownik jest potrzebny.

    > Jak jesteś tam potrzebny
    > to możesz jechać choćby jutro,ale jeśli nikt Cię nie będzie potrzebował
    > to i będąc w UE pojedziesz sobie na wycieczkę.

    Nie wiem, czy zna Pan realia.
    Ja np znam ludzi ktorzy pracuja "legalnie- nielegalnie" maja legalnie
    oplacane skladki, legalnie oplacone podatki tylko nielegalnie przebywaja.
    a gdyby na granicy wiedzieli ze maja prace, to by ich nie wpusznczono.

    > Poza tym poczytaj ,że
    > "swobodny" przepływ siły roboczej np do Niemiec będzie możliwy DOPIERO po
    > 7 latach bycia unitą.

    Juz pisalem ze nie chodzi o mnie.
    7 lat nie wyrok. Nie tak dawno byl 1991

    Poza tym jesli Polacy nie rusza lawa, okresy beda krotsze.
    Juz dzis wiele krajow zglasza rezygnacje z okresow przejsciowych

    > Wolna rączka ,ale w trybach jak mawiał Kaczmarek.UE faktycznie nic nie
    > musi dawać i dlatego nie da.I dalej będziesz musiał sam sobie
    > radzić, tylko w trochę innych warunkach,co wcale nie znaczy
    > lepszych.Popatrz co się dzieje z dopłatami dla rolnictwa.Już się zaczęło
    > .Jak jest w innych "rozdziałach" dowiemy się zapewne,ale za późno.

    Wg mnie to jest DLA POLSKI inekorzystne.
    Dlaczego ja mam dostawac pieniadze dlatego,
    ze mam 10 ha praktycznie nieuzytkow kupionych za grosze?

    Wcale nie powinno byc dolat, ale jesli juz sa to na to samo na calym
    rynku i zmniejszane do zera.

    Boguslaw