  • Data: 2003-01-30 21:36:50
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    > Chcialem "udowodnic", ze to brednie, ze UE wymusi na nas wyzsze
    podatki.

    Kto twierdzi że wymusi?Istnieje realne niebezpieczeństwo ich zwiększenia
    i nie przez Brukselę jak pisałem (proszę uważniej czytać) bezpośrednio.
    Taki układ kosztuje (2.4mld Euro) i kasa musi się znaleźć.A skąd to łatwo
    się domyśleć.

    > Chcialem udowodnic, ze przystapienie do UE otworzy przed nami mozliwosc
    > pracy tam, gdzie sa nizsze podatki, mozliwosc przesiedlenia sie bez
    > proszenia o azyl.

    Tak jest już od dawna przecież.Coś przegapiłeś.Jak jesteś tam potrzebny
    to możesz jechać choćby jutro,ale jeśli nikt Cię nie będzie potrzebował
    to i będąc w UE pojedziesz sobie na wycieczkę.Poza tym poczytaj ,że
    "swobodny" przepływ siły roboczej np do Niemiec będzie możliwy DOPIERO po
    7 latach bycia unitą.

    > Mozliwosc legalnej pracy przez opare miesiecy i mieszkania
    > DALEJ u siebie w Polsce. i NIC mi UE nie musi "dawac"
    > oprocz swobody. Z reszta zawsze sam sobie radzilem.

    Wolna rączka ,ale w trybach jak mawiał Kaczmarek.UE faktycznie nic nie
    musi dawać i dlatego nie da.I dalej będziesz musiał sam sobie
    radzić,tylko w trochę innych warunkach,co wcale nie znaczy
    lepszych.Popatrz co się dzieje z dopłatami dla rolnictwa.Już się zaczęło
    .Jak jest w innych "rozdziałach" dowiemy się zapewne,ale za późno.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet