  • Data: 2003-01-30 09:38:21
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    news:b18ver$3h$1@news.tpi.pl...
    > Hiszpanii.
    >
    > Ta wiedza nic nie da.Podatek dochodowy jest sprawą wewnętrzną i
    > nienormowaną przepisami UE.Co chciałeś udowodnić proponując takie
    > porównanie? Powtarzam po raz ostatni.Wejście do UE nie zmieni naszych
    > przepisów i nie zmniejszy obciążeń z tytułu pod.dochodowego.Są szanse na
    > zwiększenie,ale to też nie będzie decyzja Brukseli.

    Chcialem "udowodnic", ze to brednie, ze UE wymusi na nas wyzsze podatki.
    Chcialem udowodnic, ze przystapienie do UE otworzy przed nami mozliwosc
    pracy tam, gdzie sa nizsze podatki, mozliwosc przesiedlenia sie bez
    proszenia o azyl.
    Mozliwosc legalnej pracy przez opare miesiecy i mieszkania
    DALEJ u siebie w Polsce. i NIC mi UE nie musi "dawac"
    oprocz swobody. Z reszta zawsze sam sobie radzilem.

    Boguslaw