  • Data: 2004-07-28 10:25:02
    Temat: Re: Badania okresowe
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 lip o godzinie 12:12, na pl.soc.prawo.podatki, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > Jakies marksistowskie bzdury sie chyba Panu zalegly w glowie...

    Dlaczego mnie? Nie rozumiem.

    > JAKI PRACODAWCA wyzaczy tak pensje pracownikowi, by ow niezarobil na
    > WSZYSTKIE
    > zwiazane z nim koszty ?
    > Nooo.. chyba panstwowy...
    > Bo normalnie kazdy normalnyczlowiek o tyle mniej pracownikowi zaplaci
    > ile potrzeba najego wszystkie "bezpatne" swiadzcenia..

    No przecież od tego są tak zwane koszty pośrednie przy np wykonywaniu
    usług. W poprzednim poście miałem na myśli to że Karpow chce by za badania
    okresowe płacił pracownik, potem będzie chciał by pracownicy zrobili
    zrzutkę na energię elektryczną pobieraną przez halę na której pracują - to
    był _sarkazm_ pod jego adresem. Po prostu odczułem że Karpow będzie chciał
    wprowadzić niewolnictwo - to tak w wielkim uproszczeniu.
    Najlepiej płacić pracownikowi 824 brutto z czego on sobie zrobi badania
    okresowe, kupi napój w lecie, bądź posiłek regeneracyjny w zimie, upierze
    ubranie robocze by jak wpadnie jakiś znajomy szefa do fabryki to by szef
    mógł się pochwalić swoim "dorobkiem" i zaradnością.
    A pracownik z całej reszty _pensji_ opłaci jeszcze mieszkanie w bloku za
    który spółdzielnia zażąda 1200 zł czynszu, zapłaci za media .......a
    wszystko to z tej pensji.

    Wkurzają mnie wyznawcy takich teorii jak Karpow.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany