  • Data: 2004-07-28 12:03:53
    Temat: Re: Badania okresowe
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. pisze:

    > Dlaczego mnie? Nie rozumiem.

    Bo przedsiebiorca nieplaci kosztow "z mocy prawa przyrody".
    Poprostu MUSI (niema innego wyjscia) pracownik na to wszystko zarobic..

    > No przecież od tego są tak zwane koszty pośrednie przy np wykonywaniu
    > usług.

    "koszty posrednie" to jst pozycja w kalkulacji dla urzednikow i takich
    tam...

    Jak sie zatrudnia pracownika i to nie generuje PRZYCHODOW pokrywajacych
    te koszty, to sie jest glupolm, albo oszustem, naciagajacym wlasciciela.

    > W poprzednim poście miałem na myśli to że Karpow chce by za badania
    > okresowe płacił pracownik, potem będzie chciał by pracownicy zrobili
    > zrzutkę na energię elektryczną pobieraną przez halę na której pracują - to
    > był _sarkazm_ pod jego adresem.

    Bo POWINIEN sobie kazdy za siebie sam wszystko placic.

    > Po prostu odczułem że Karpow będzie chciał
    > wprowadzić niewolnictwo - to tak w wielkim uproszczeniu.
    > Najlepiej płacić pracownikowi 824 brutto z czego on sobie zrobi badania
    > okresowe, kupi napój w lecie, bądź posiłek regeneracyjny w zimie, upierze
    > ubranie robocze by jak wpadnie jakiś znajomy szefa do fabryki to by szef
    > mógł się pochwalić swoim "dorobkiem" i zaradnością.
    > A pracownik z całej reszty _pensji_ opłaci jeszcze mieszkanie w bloku za
    > który spółdzielnia zażąda 1200 zł czynszu, zapłaci za media .......a
    > wszystko to z tej pensji.

    A mnie wkurzaja przeciwnicy takich teori, bo WLASNIE DLATEGO mamy
    bezrobocie, ze sie obowiazkami pracownika obciaza pracodawce.

    Boguslaw