  • Data: 2004-07-28 11:47:26
    Temat: Re: Badania okresowe
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1xo8m6g7zhbrz$.dlg@elektro-instal.com...
    > wprowadzić niewolnictwo - to tak w wielkim uproszczeniu.
    > Najlepiej płacić pracownikowi 824 brutto z czego on sobie zrobi badania

    Masz prawo do takiej oceny
    Nie miej jednak pretensji, że jest bezrobocie

    Po co "Ania" jest najemnikiem ????
    Niech otworzy sklep (niekoniecznie łomem) , to będzie sama decydować o
    swojej wypłacie i opływać w luksusach

    Znałem jedną żonę sklepikarza, która wybierając codziennie forsę ze sklepu
    na swoje potrzeby była zdziwiona, że mąż właściciel ją opierdolił
    informując, że to nie jest jej forsa, a forsa na towary i opłaty do sklepu.