  • Data: 2009-09-14 06:59:25
    Temat: Re: Amortyzacja jednorazowa samochodu
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:

    > Oraz o debilizmy typu ferrari z kratką, które powstają tylko dlatego
    > ażeby dostosować się do pazernej, fiskalnej polityki państwa.

    A ta polityka to tak z powietrza się bierze czy jest efektem 'pracy'
    podatników? Gdyby nie było powszechne wrzucanie osobistych wydatków w
    koszty działalności nie byłoby takich przepisów. Reakcją podatników jest
    więc ich omijanie, potem ustawodawca coś doprecyzuje, podatnik zmieni,
    ustawodawca poprawi, itd... Sprzężenie zwrotne które już doprowadziło
    np. do tego że co podatek to inna definicja tego samego. :)

    A mi chodziło o jednoznaczne określenie co wolno a co nie. Dlatego
    powinno dopuścić odliczanie od wszystkich pojazdów w firmie albo tylko
    np. od ciężarowych ale wtedy tak zdefiniować pojazd ciężarowy że ferrari
    albo cinquecento z kratką się nie załapią w żaden sposób. :)

    --
    spp