  • Data: 2006-04-19 19:46:16
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Trudno, klienci zaplaca wiecej...

    Jaaaaaaaaaasne. Klient/podatnik to studnia bez dnia - przy takim
    podejściu Glutowska z miejsca cię zatrudni...

    > Nie jestem biedny ani uciskany. Jedynie zanzczam, ze duza czasc mojej
    > konkurencji to osoby ktore moga oferowac nizsze ceny tylko dlatego,z e
    > placa nizsze podatki...

    No to teraz się ładnie wyspowiadaj, DLACZEGO w takim razie w ogóle masz
    DG? Z przyczyn ideologicznych? Ktoś ci lufę do głowy przystawił?

    Skoro "wolny strzelec" działający na umowach o dzieło ma tak super-hiper
    lekko, że taka wredota jak tych aż kwiczy ze szczęścia, jak Glutowska
    odgrzewa chory pomysł belek czy innych kołodek.

    > Hehehe, no to nie moja wina. Przyzwyczailes ludzi ze robisz za pol darmo
    > to rob za pol darmo. U mnie jzu nie zamawia zaden klient, ktory chcial

    Nie robię za półdarmo, prosty wyrobniku.

    > za darmo lub za frajer... Nie placze z tego powodu. Wole miec 3 klientow
    > co placa niz 30 co nie placa...

    Wiesz, jakbym takie zawistne podejście, jak ty, to bym wolał, żebyś nie
    miał klientów w ogóle - tylko regularne kontrole skarbowe.

    > Widze, ze bardzo cie zbulwersowalem, i wlasciwie nei wiem czym. Tym, ze
    > place wieksze podatki od Ciebie?

    Nie, tym że jesteś wredne bydlę, które aż sika ze szczęścia, jak chcą
    komuś krzywdę zrobić.