  • Data: 2006-04-19 20:00:46
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > A co konkretnie jest tam takiego skomplikowanego i przerazajacego? Ze
    > raz na miesiac trzeba dodac, odjac i wyslac do US papierek, albo dwa?

    ...pod dość ostrymi karami w przypadku jakichkolwiek pomyłek, opóźnień
    itepe.

    > Liczneie podatkow to wcale nie jest sztuka magiczna, w wiekszosci
    > przypadkow jest to rzecz prosta jak swinski ogonek...

    Owszem, jest prosta. Podobnie jak np. obrobienie rusyz wieprzowej. Ale
    jakbym musiał poćwiartować zwłoki jakiejś świni, to bym "naloty na Rygę"
    zaczął uskuteczniać. Obrzydliwa, nudna, parszywa robota, od której na
    długo straciłbym inwencję do wykonywania swojej zasadniczej pracy.

    > Wiec coz takiego przerazajacego?

    Regularne jak w zegarku składanie papierów, pilnowanie każdego
    gównianego przecinka, odliczenia, kwitka itepe

    > Ja zalozylem DG ponad 3 lata temu nie radzac si ewlasciwie nikogo, po za
    > odpowiednimi urzednikami. Srednio inteligentny czlowiek nie ma z
    > zalozeniem i prowadzeniem zadnych problemow...

    No to poczekaj, aż jakiś zawistnik naśle ci kontrolę skarbową i jakaś
    duperela jednak się znajdzie.

    > Dodam jeszcze, ze jestem anty-biurokrata i nie cierpie i nie cierpilem
    > pracy z papierkami...

    Jaaaaaaaasne.